torsdag 10 september 2009

Till Lena

Dedikerar dagens inlägg till Lena som muntrade upp mig igår. Lycka till idag!
I tisdags åkte vi luftballong, härligt härligt!
Jag är numera dubbad i champagne till grevinna av Svalöv.

Höll jag på att ramla omkull i trappan när jag såg detta, det var som att hamna mitt i en filminspelning av dolda kameran. Det låg småsaker på cykelbanan och en parkeringsplats bakom
På bilen står det proffesionell städfirma!
Kram Jea
ps.Jag har drabbats av bloggtorka, har massor att skriva om egentligen, men lite för mycket att göra och sen när jag väl sätter mig ner känns det rykande heta helt totalt oinressant, bilderna fula och helt enkelt inte värda att blogga om.ds.

7 kommentarer:

Tulipa sa...

Hej Jea!
Var det där på riktigt med bilen?! En städfirma?
Ser ut som ett skämt..*hihi*!

Förresten jag skulle ju inte skrivit Hej Jea, jag skulle ju skrivit Goddag Grevinnan!!!

Måste vara häftigt att få flyga högt på det viset...
En kväll i somras kom en luftballong flygande över dammen hemma hos oss på låg höjd i kulörta färger, det var såå läckert...

(Gick förbi datorn när det ringde och då smet jag ner här...nu rycker jag upp mig igen och gör en insats!)

Stor kram!

rosenskära sa...

La Comtessa! Du är ju för käääär! Tack goa du, du gjorde mig glad också! När vi ringde av frågade Alicia vem jag hade pratat med och så berättade jag det. Vet du vad hon sa då? "Känner du henne så bra fast du knappt känner henne?!" "Ja", sade jag "så känns det!".

Ibland behöver man skratta åt eländet, det blir för allvarligt annars!

Tack för hållna tummar, jag får besked imorgon. Jenny blev väldigt pigg på idén "Nästa helg?"... Då kan inte jag vi har barnkalas, återkommer!

Lena

Lilla huset på prärien sa...

Hej Jea!!

Åh så fint skrivet. Jag känner som du mellanåt att jag inte har någonting att skriva om direkt men så helt plötsligt (ofta på morgonkvisten) så kommer några fraser jag präntar ner... ser inte så allvarligt på det men ibland är det skönt att pausa lite eller ha längre mellan inläggen :)

Längtar tills vi ses!!

Kram Jenny

Jenny sa...

Hej hej Jea!

Grevinna, inte dåligt, så hur tilltalar man dig nu?! ;)

Bloggtorka känner man ju till allt för väl men som tidigare Jenny säger, man får inte ta för allvarligt på det. Blogga ska ju vara kul annars får det vara. Du kommer igen det vet jag.

Tack för plommontipsen förresten, jag drunknar i plommon så vi kan inte enbart äta dom som dom är.

Stora kramar
Jenny

Älskade pion sa...

Ska du flyga luftballong,va häftigt. :)Hoppas du får en härlig upplevelse. Ha det gött. Kramar Ulrika

rosenskära sa...

Hello sweetie!

Hur e livet?! Swettigt? Vet inte varför men jag tänkte på din roliga bild på den svarta mannen med det stora krokodilgapet idag när jag satt i bilen och började gapskratta själv, det var nog ett tecken ;D
I helgen ska jag och en väninna och alla barnen åka upp i Smålands skogar och mysa i deras stuga, mitt ute i nowhere! Helgens begivenhet, ja förutom att brottas med älgar då, bli loppis på Erikshjälpen i Sävsjö.

Hoppas du mår fint! Vi hörs

Lena
(som har en proffsfråga till dig, vi tar det på telefon)

Mamma med ambitioner sa...

Bloggtorka, det drabbas jag också av ibland. Titta tillbaks på dina gamla inlägg då inser du att dina bilder och inlägg är hur bra som helst. Jag brukar tänka att jag skriver till mig själv. Jag fattas iallafall dina små tankar så sluta inte. Ha en toppenhelg och lycka till som grevinna.
Kram Kristina.