Semester och längtan efter sol



Vi har varit på skidsemester. Massor med sol, pudrig snö, skidåkning och ledighet med familjen.
Det låter väl idylliskt, riktigt så är inte verkligheten utan jag längtar efter sol och bad. Skidåkning, snö och kyla är inte alls min grej. Jag lider av att ta på mig en massa kläder och speciellt pjäxorna är ondskefulla;-)

För att alla ni som ska på solsemester ska få "götta er" ännu mer ska ni få ett rabatterbjudande från Sommarboden som gäller på alla badkläder och Falsterbotofflor. Vid beställning skriver ni rabattkoden "Kronblad" då får ni 10% rabatt. Erbjudandet gäller i januari.

Soliga kramar från Jea

Kommentarer

rosenskära sa…
Åh du din fresterska...

Är så FRUKTANSVÄRT sugen på bad och värme att det värker i hela kroppen. Bestämde mig faktiskt igår för att kravla ner i ett solarium idag trots att jag inte gillar den instängda känslan. Bara bli VARM och få lite fräknar... Mmmm...

Kanske kommer och hälsar på dig nästa vecka (kanske...) om jag ska ner en sväng till Malmö!

Kram/L
Villa Hemma sa…
hejhallå

snö o kallt är inte min favvo heller.... åker mkt hellre till sooool, bad och värme!

Jag jobbar som en galning, hinner inte mkt mer. Hoppas att det lugnar ner sig lite i februari.

Ha det fint så hörs vi!

kram
Jonna sa…
Tack så mycket för vykortet.

Kul att ni har haft en bra semester.

Säger som du, sol och bad. Tyvärr, tycker min kära make. Han som älskar att åka skidor.

Kram

Populära inlägg