Jag har blivit utmanad av Hedvig och Jag


♥ 8 favoritprogram ♥

1. Medium

2. Roomservice

3. Äntligen Hemma

4. Leila bakar

5. Parlamentet

6. Extra Extra

7. Snacka om nyheter

8. Antikrundan/Antikdeckarna/Första andra tredje

♥ 8 saker jag gjorde igår ♥

1. dekorerade pepparkakor mitt i natten, insomnia.

2. körde barnen till dagis

3. jobbade, skulle sätta upp ljusslingor runt fönstren - är de tidsinställda att gå sönder efter 1 år?!

4. tog emot tvättmaskinsreparatören, hittade inget fel bara grus i maskinen...

5. Åt lunch hemma, micron trasig, värmde spagetti på spisen, blä flaschback 70-tal.

6. jobbade lite till, gjorde blommor till 3 begravningar

7. åt en vaniljtryffelstrut på 1 minut

8. tittade på Medium, drack julmust och åt vinägerchips

♥ 8 saker jag ser fram emot ♥

1. Julbordet på St Markus på lördag och Joe Labero

2. Jul- och Nyårsafton

3. Skidresa till Österrike, att få vara lediga tillsammans hela familjen

4. Att välja julgran med barnen

5. Att elektrikern ska komma snart (han skulle ha kommit i måndags, senaste budet)

6. Lunchen

7. Att jag ska bli skitsnygg i håret nästa vecka

8. Våren och sommaren

♥ 8 favorit restauranger ♥

1. La Boheme, Paris

2. Spiseloppen, Christiania

3. La Plage, Helsingborg

4. Krua Thai, Malmö

5. Elyssé, St Markus vinkällare, Malmö

6. Stallyktan, Örebro

7. Kungsängens pizzeria

8. McDonald´s

♥ personer jag utmanar ♥

alla som känner sig manade:-D

kramkram!

Kommentarer

Populära inlägg