Veckans brudbuketter


Det roligaste med mitt jobb är att göra brudbuketter.
Extra kul blir det när de är så olika som de var i helgen.

Igår var jag hos snickaren och tittade på mina nya dörrar, han har sagt att de är väldigt skruttiga.
De var heeelt perfekta, ännu finare än jag trodde. Jag tar ledigt och stänger butiken när han jobbar för hela entrén ska byggas om.
Ska inte vara där alls under bygget, känns lite nervöst, men jag litar på honom för han är så himla konstnärlig och snickrar på det gamla, gedigna, hantverksmässiga sättet.
Bildbombar sen när det är klart:-)

Ha en trevlig helg!
Kram Jea
Posted by Picasa

Kommentarer

Pia sa…
Så fine buketter! Den med masse hvide blomster i midten var specielt fin - havde selv en brudbukett med hvite Calla`er

Kram Pia
Jonna sa…
Åh så vackra. Blev väldigt förtjust i den gammelrosa.

Kram
Nilla sa…
Så vackra buketter du gör!

Ska bli spännande att få se hur det blir när det blir klart.

Ha en skön söndag.

Kram Nilla
Vackert! Vilket roligt jobb du har!

Kram!
Anonym sa…
Spännande med dörrarna, när kommer de på plats? Fina buketter, jag såg Fias tärnbukett, den var jättefin, snyggt med röa gerberor! Mycket snyggare än vad jag trodde!
Villa Hemma sa…
Nyfiken. Jag kanske kör förbi och kollar upp honom - lovar att rapportera!

kram

Populära inlägg