fredag 21 mars 2008

Han hade en grön skjorta och en svart slips med vita blommor på...

980321, Efter en vacker men inte direkt mättande tusenkronorsmiddag på Skeppsbron gick vi till Interpool och spelade biljard och kastade pil. Vi investerade bingolottovinsten i nya pilar med spets som var lös för att de inte skulle hoppa ur piltavlan lika lätt (ja P jag vet, det finns något enklare ord för det...) Kvällen var vår födelsedagspresent till den prylgalne kompisen. Kompisparet hade förlovningsdag och P hade ringar i sin ficka.

När han gick ner på knä och började berätta hur vi hade träffats började väninnans tårar rinna och det var sådär superromantiskt. Fnissar åt att jag trodde han skulle fria på den fina restaurangen men i källatrappan på en biljardhall gick bra det med. Vi dansade hela natten lång och lever lyckliga än idag och jag är fortfarande bäst på dart:-D



Jag älskar dig Peter!

3 kommentarer:

Himmelbit/Njut en smula sa...

Vilken romantiker!! Var säkert supersnygg i sin mundering också ;-). Då, iallafall..

Ha en mysig påsk!

skimmer i klarglas sa...

Grattis gumman till en romantisk karl!! *skratt*
Kika in på min blogg, har skrivit en liten sak till dig på mitt senaste inlägg....
KRAAAAAM

Jeanette Hornbeck sa...

ja sådär 90-talsfin:-D

kraaam tillbaks till er båda!