tisdag 26 juni 2007

Utmanad

Min kompis som har bloggen http://www.villahemmet.blogspot.com/ har utmatat mig
Nämn något som gjorde dig glad igår: Seinfeldt
Vad gjorde du kl 08 imorse? Vaknade
Vad gjorde du för 15min sedan? läste i vita hem tråden
Det sista du sa högt? Ha det bra, vi ses på torsdag
Vad har du druckit idag? Ingenting
Vad var det senaste du åt? en hård karamell
Vad var det senaste du köpte? privat ett YC clean cotton, på jobbet dagens snittblommor
Vad är det för färg på din ytterdörr? Faluröd
Vad är det för väder hos dig nu? Sol
Godaste glassmaken? Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja av erfarenhet. Min man tog mig med storm.
Sover du tungt? Lagom
Drömmer du mardrömmar? Inte vanligtvis, men om det är något stort på gång t.ex. när jag var gravid.
Trivs du med ditt jobb? Ja verkligen, jag lever min dröm.
Favoritklädsel? Jeans
Favoritlåt just nu? Har många favoriter, svårt att välja en. Gillar t.ex. Moby, Rhianna, Fugees, Lauren Hill och Whycliff Jean.
Vad ser du om du tittar till höger? Min fina national kassaapparat.
Vad gör dig glad just nu? Att jag stänger butiken om 3 minuter.
Vad ska du göra härnäst? Åka hem och lämna bilen och sen ska vi ut på havet.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Glad och avslappnad
Favoritgodis? Guylian sjöfrukter, elefanter, chili, colaflaskor, saltlakrits
Kläder just nu? Jeans o tunika
Sommarplaner? Jobba och vara halvledig i augusti. Göra småtripper. Blir nog mycket båtliv.
Hur många kuddar sover du med? En och den skall vara platt.
Spelar du ngt instrument? inte aktivt eller något jag öht kommer ihåg men jag har spelat Blockflöjt och piano men eftersom mamma var pianolärarinna och ville jag skulle göra om två böcker när vi flyttade så blev det ingenting med det...
Morgon eller nattmänniska? kvällsmänniska
Vad är viktigast för dig? Harmoni, ärlighet och att följa sitt hjärta
Är du kittlig? Jäpp
Snarkar du? Jäpp
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten? Skalbaggar, de äter på hus
Stökigt el välstädat? Välstädat
Längtar du mest efter nu? sängen
Godnatt!

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Tack för utmaningen, den är antagen! kram

Lotta sa...

Tack för utmaningen!
Finns på min sida!

kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Nu är utmaningen publicerad hos mig! kram

Anonym sa...

Alltid kul att läsa! Hoppas att din söndag blir bra! :)

Anonym sa...

Ha en fin dag!